Hrozící úpadek společnosti

Došli jsme ke zjištění, že naše společnost a její prezentace navenek stagnuje a průzkum nákupního chování zákazníků nám ukázal, že přicházíme o velké množství zákazníků jen proto, že na zákazníky i přes naši dlouholetou tradici působíme ne příliš důvěryhodně. Zjišťovali jsme si i příčinu, proč takto působíme. Naše zjištění nás inspirovalo k nápravě. Důvodem ztráty zákazníků byla nedostatečná fyzická prezentace společnosti.

Velmi přínosné rozhodnutí

Rozhodli jsme se tento problém vyřešit a objednali si reklamní textil , který jsme do té doby k naší prezentaci nevyužívali. Zaměstnanci dostali firemní trička jako pracovní oblečení i pro své rodinné příslušníky jako zaměstnanecký bonus. Dále jsme jako projev ekologie nabídli zákazníkům možnost využití propagačních látkových tašek k odnesení svého nákupu a zdarma navíc kšiltovku. Vše s firemním logem a naše důvěryhodnost v očích zákazníků ihned stoupla.

Hrozící úpadek společnosti
3 (60%)1
300x250-3-1474093619.jpg